Looking For Trouble

by divide the day

supported by
/
  • Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.

     name your price

     

1.
2.
3.
03:13
4.
5.
03:10

credits

released 28 April 2009

tags

license

all rights reserved

feeds

feeds for this album, this artist

about

divide the day Colton, California

The Southern California based band plays uncompromising hard rock with just the right mix of sunset strip attitude and swagger. Joseph Nichy croons with incendiary passion, while guitarist Adrian Maude fires off smoking hot riffs and tasty leads. It's all driven forward by the freight train rhythm section of Brian Dropkin behind the kit and Billy Haig on the bass guitar ... more

contact / help

Contact divide the day

Download help

Track Name: Looking for Trouble
All damn night and all day
Stay out of my way
I’m looking for trouble

This aint no competition cause your out of your place
I’ll put my boot in your ass ill put my fist in your face.
Me and my boys came to do two things we came to
Start up a brawl we came to finish some drinks.

People like us you know we don’t take it slow.
All damn night and all day
Stay out of my way
I’m looking for trouble
Can’t slow down and I say
Get out of my way
I’m looking for trouble

Pull up to the Roxy rollin fifteen deep they had to call the
Police so they can block off the street. Cotton candy perfume
You can tell by the smell this girl is riding dirty on the highway to hell.

People like us you know we don’t take it slow.
All damn night and all day
Stay out of my way
I’m looking for trouble
Can’t slow down and I say
Get out of my way
So order a double
All damn night and all day
Stay out of my way
I run with the devil
Can’t slow down and I say
Get out of my way
All damn night and all day
Stay out of my way
I’m looking for trouble
Can’t slow down and I say
Get out of my way
I’m looking for trouble
All damn night and all day
Stay out of my way
So order a double
Can’t slow down and I say
Get out of my way
I run with the devil
All damn night and all day
Stay out of my way
I’m looking for trouble
Can’t slow down and I say
Get out of my way
I’m looking for trouble
Track Name: One Night Stand
I wanna take you home
I wanna feel what I can’t see
I love the way you look when your on top of me
In the back my truck sweat drippin and I can’t breath
You always build me up and then you take me down

It’s just a one night stand I like it when you want it again
You know I like you cause your crazy I love it when you tease me
Right or wrong
It’s just a one night stand I can’t get you out of my head
You know I’m feelin kinda sleazy you make it seem so easy
Right or wrong

I like your black tattoo
I think this angel’s gotta broken halo
I love the way you smile when you look back at me
I wanna lose control nobody’s thinking about tomorrow
You always build me up and then you take me down

It’s just a one night stand I like it when you want it again
You know I like you cause your crazy I love it when you tease me
Right or wrong
It’s just a one night stand I can’t get you out of my head
You know I’m feelin kinda sleazy you make it seem so easy
Right or wrong
It’s just a one night stand

You always build me up and then you take me down
It’s just a one night stand I like it when you want it again
You know I like you cause your crazy I love it when you tease me
Right or wrong
It’s just a one night stand I can’t get you out of my head
You know I’m feelin kinda sleazy you make it seem so easy
Right or wrong
It’s just a one night stand
Track Name: Let it Roll
So you think you can shoot your mouth off
Well you better watch your aim
Cause I'm loaded and you're in my house
You wanna stay your gonna have to pay

Try to hide but there's no way out
You're going down
You're going down

Hey Hey
Someone said you're feeling brave tonight
Step up
Do you really wanna cross the line
Right now
Go ahead and try to take what's mine

Let it roll, let it roll I'm unstoppable
Let it roll, let it roll I'm unstoppable
let it roll, let it roll ugh!

How's that dirt taste in your mouth now
told you I was deadly like the snake
and I will strangle all your hopes now
and feed off of your mistakes

there's nothing left for you to figure out
you're going down
you're going down

Hey Hey
Someone said you're feeling brave tonight
Step up
Do you really wanna cross the line
Right now
Go ahead and try to take what's mine

Let it roll, let it roll I'm unstoppable
Let it roll, let it roll I'm unstoppable
let it roll, let it roll ugh!

(solo)

try to hide but there's no way out
you're going down
you're going down

hey hey
someone said your feeling brave tonight
step up
do you really wanna CROSS THE LINE!
right now
go ahead and try to take what's mine

Let it roll, let it roll
hey hey
someone said your feeling brave tonight
step up
do you really wanna CROSS THE LINE!
right now
go ahead and try to take what's mine

Let it roll, let it roll I'm unstoppable
Let it roll, let it roll I'm unstoppable
Let it roll, let it roll I'm unstoppable
let it roll, let it roll ugh!
Track Name: Flowers on the Grave
Another day alone I’m looking for the reasons
Why I'm standing here alone again
They’ve taken you away and heaven knows the answers
Why I'm standing here today again

I'm asking why
The devil takes the angel by surprise
Flowers on your grave I'm asking why
(Carry on)
I'm asking why

At night I lie awake
staring at your pictures and I'm stuck in yesterday again
waiting by the phone wish that I could call you
But I’ll make it on my own today

I'm asking why
The devil takes the angel by surprise
Flowers on your grave I'm asking why
(I’ll be strong, Carry on)
I'm asking why

Wondering how
Wondering when I’ll see your face again
I’ll be alright know that in time
I’ll meet you in the end
So hard to face the day

Another day alone I’m looking for the reasons
Why I'm standing here alone again

I'm asking why
The devil takes the angel by surprise
Flowers on your grave I'm asking why
Heaven knows the only reason why

I'm asking why
Track Name: Bleed Me Dry
Whiskey and some cheap wine
I've been trying to forget
Bitch spent my last dime
Buying drinks for her friends

Hollywood nights till the sun comes up
She never seems to get enough

Yeah she's only in it for the money
Yeah she don’t waste no time
Yeah she doesn’t want to get to know me
Get up get up get out
Or else she’ll do it again

Gotta find a new job
Just to pay for the bills
She's spending all my paychecks
Down in Beverly Hills

Hollywood nights till the sun comes up
She never seems to get enough

Yeah she's only in it for the money
Yeah she don’t waste no time
Yeah she doesn’t want to get to know me
Get up get up get out
Or else she’ll do it again

Do it again